Slider

Monday 3 November 2014

Misi Ku

Assalamualaikum & Selamat Tengah Hari,

Sekarang nie Aja tengah mencabar diri untuk diet atkins dalam masa 2 minggu. Anda pernah dengar diet atkins? Masuk hari nie genap 9 hari Aja join group #JomKurus2Minggu atas usaha akak sepupu Aja sendiri, kak ayu

Diet atkins ini ada Atkins Nutritional Approach (ANA) yang mempunyai 4 peringkat 

Peringkat 1 : Introduction
Peringkat 2 : Ongoing Weight Loss
Peringkat 3 : Pre-maintenance
Peringkat 4 : Lifetime Maintenance

Introduction diet atkis dihadkan 20gram Karbohidrat. Tujuaannya? Memastikan Badan anda membakar lemak. Diet atkins ada had-had & peringkat-peringkat. Jika anda berminat ingin tahu bagai mana Aja & kawan-kawan menempuhi cabaran kurus selama 2 minggu boleh le ikuti blog akak sepupu Aja, boleh klik disini (kak ayu nyer blog)

Aja bukan sekadar hanya diet atkins, Aja juga ada mengambil supplement penting untuk membantu Aja mencapai misi Aja, hihihihi....Diantara supplement yang banyak membantu semesti nyer dari products SHAKLEE...I love Shaklee..hihihiihihi

Supplement-suplement yang Aja ambil


Pic ambil dari google

Yang ini pula minuman wajib yang diamek oleh Aja sebelum breakfast, lunch & dinner
ESP + Milk Shakes + Cinch (Chocolate) nyum...nyum...nyum...mmg pergh!!! Sedap.After minum, Aja akan ambil Lecithin, Omega, Alfafa ialahkan, untuk merealisasikan misi Aja berjaya harus le ambil supplement-supplement nie semua. Memang akan mengenyangkan.


Tidak dinafikan sekarang ini banyak supplement, ubat kurus & jamu yang senang untuk kita cari. TETAPI, anda juga perlu AMBIL TAHU akan kebaikan & keburukan sesuatu produk. Dengan Shaklee Aja rasa terjamin dan juga rasa selamat dengan mengguna products dari Shaklee. Falsafah shaklee sendiri dah terang-terang "ALWAYS WORK, ALWAYS SAFE, ALWAYS GREEN"

Sambil-sambil tu buat le senaman, biar ringkas asalkan anda berpeluh. Anda boleh rujuk blog kawan saya disini untuk lihat senaman-senaman yang sesuai mengikut bentuk badan anda. (Blog erin)

Untuk bulan ini memang ramai yang berebut-rebut untuk membeli Omega Guard. Kenapa? Sebab ramai tahu akan khasiat Omega guard. Antaranya ialah :-

  • Membantu badan bertindak dengan lebih baik dengan Hormon Leptin
Hormon Leptin adalah hormon yang dikeluarkan oleh lemak badan untuk dihantar kepada otak bagi memberitahu bahawa badan mempunyai cukup lemak dan tidak perlukan makanan dan dengan itu, badan akan mengawal selera makan.
  • Mencegah Penyakit Gout
  • Mengawal Masalah Obesiti
  • Mengekalkan Tekanan Darah
  • Untuk Ibu Hamil (membina sel otak bayi)
  • Baik Untuk Yang Mempunyai Masalah Sakit Sendi, Batuk Berkahak, Strok
  • Baik Juga Untuk Anak-anak Yang Menghidap Athma, Mudah Selsema, Demam & Eczema
Omega Guard juga disaring sebanyak 3 kali!!!


PROMOSI UNTUK NOVEMBER 2014



Diantara testimoni yang telah mencuba Omega Guard

 
Pic dari google. Thanks pada owner2 saya pinjam pic anda


Jika anda ingin mencuba sendiri product-products dari shaklee boleh hubungi Aja di

Facebook : 


or 

PM/Whatapps Aja

014-9279481

Insya Allah Aja sedia membantu anda

Anda tidak ingin menjadi salah satu didalam kategori inikan



Keputusan ditangan anda. Masih tidak terlambat untuk berubah untuk gaya kehidupan yang sihat. Duit boleh dicari, kesihatan & orang yang disayang tidak boleh dicari.

-shazana binti rosli-











No comments:

Post a Comment