Slider

Wednesday 12 November 2014

Kebaikan Yang Dikongsi Bersama

Assalamualaikum,




Semua orang ada Bff or Gff kan...Aja pun ada. Gff Aja? Baiti, Erin & Anis. Dengan Baiti, Aja kenal dari tingkatan 1 lagi. Dia pulak merangkap adik angkat kepada kakak sepupu Aja. Melalui hari remaja disekolah bersama-sama, cuma Baiti agak lemah lembut sikit dari Aja. Aja nie ganas!

Erin? Memang perangai gila-gila. Kalau 24hrs dengan dia, memang tak berhenti ketawa. Then seronok kalau kita makan dengan dia. Sangat-sangat best.

Anis? Erm...banyak sakit, pedih, suka & duka yang Aja share with Anis. Susah & senang bersama. Sekarang dia pun dah berkahwin. 8 tahun dia menunggu, akhir nyer penantian dia berakhir. Aja doa kan mereka semua berbahagia dengan pasangan hidup masing-masing hingga ke jannah.

Yang paling happy sekarang Aja dapat share akan kebaikan-kebaikan supplement dari Shaklee dengan orang-orang tersayang termasuk Gff Aja. 

Erin sendiri dah menjadi SID yang sah. Baiti pula sudah menjadi pengguna baru supplement Shaklee. Baiti cuba supplement kesihatan dalaman & kecantikan. Antara supplement yang Baiti cuba ialah Vit E, Sustained Release Vit-C Plus, GLA Complex & Carotomax.



Alhamdulillah supplement Shaklee sesuai dengan Baiti. Gambar diatas message whatsapp dari Baiti. Syukur dapat selesaikan masalah sembilit beliau.  Aja hanya dapat membantu dengan memperkenalkan supplement Shaklee dan juga tentang kebaikan & khasiat supplement Shaklee pada anda semua. 

Insya Allah, kita tawakal dari awal kepada Allah, Usaha dengan pengambilan secara konsisten dengan supplement, Doa pada Allah, Insya Allah & Alhamdulillah dengan apa jua keputusan yang datang. Aja tidak akan berani untuk kenalkan sesuatu jika Aja sendiri tidak menggunakan nyer sendiri.

Disebabkan Aja & family sendiri menggunakan supplement dari Shaklee & merasakan sendiri akan khasiat & kebaikan yang berubah pada diri kami.

Jika sesiapa ingin nampak sihat semula jadi, nampak cantik semula jadi & langsing semula jadi, boleh hubungi Aja di facebook or call/whatspp 014-9279481. Insya Allah Aja akan membantu sedaya upaya Aja..

#SentisaBerkesan
#SentiasaSelamat
#SentiasaSemulaJadi

-Shazana Binti Rosli-



No comments:

Post a Comment