Slider

Wednesday 26 November 2014

Kursus Smart Start - Pasangan Ingin Kahwin WAJIB Hadir!!

Assalamualaikum...

Sekarang ramai pasangan mendirikan majid. Tambahan pula sekarang musim cuti sekolah, berlumba-lumba sana sini khemah orang kahwin.


Gambar dari Google

Kursus Smart Start? Kursus diwajibkan pasangan yang ingin/merancang mendirikan rumah tangga atau pasangan baru berkahwin (dibawah 5 tahun usia perkahwinan). Anda boleh klik disini untuk mengetahui lebih lanjut tentang kursus Smart Start.

Jika zaman saya dahulu hanya sekadar kena hadiri kurus kahwin, sekarang dah wujud kursus Smart Start untuk memberi ilmu pengetahuan dan kemahiran persediaan awal alam berumah tangga.

 Jangan sekadar hanya berkahwin untuk suka-suka sahaja pulak yek! Cinta, cinta jugak, tapi kena bersedia untuk pikul tanggungjawab sebagai SUAMI mahupun sebagai ISTERI.

Itu dari segi mental, dari segi dalaman & luaran juga kena prepare untuk si jejaka & si gadis. Kena la amek supplement dari akak shazana la uolls! hihihihi

Untuk nampak GLOWING, CERAH & BERSERI-SERI dihari berbahagi nanti. Tidak rugi rasanya jika kita amek supplement untuk nampak cantik dimata pasangan kita yang tercinta. 2 in 1 lagi uolls, cantik didalaman & cantik diluaran. Halal OK!

Antara supplement-supplement yang boleh hilangkan parut, akan menampakkan wajah anda flawless, lembut dan anjal ialah:-


Gambar dari Google (Set Kecantikan)

ATAU 

Time masa bersanding nanti, terbeliak biji mata semua orang pandang uolls!! 


Ingat jangan le sampai nak cucuk sana sini pulak kat muka tu. Better telan supplement lagi bagus! Tiada kesan samping, Insya Allah...

Jika anda semua mencari-cari & inngin memiliki supplement untuk kecantikan boleh le contact saya

Shazana Binti Rosli
014-9279481
Boleh Call/Whatsapp/SMS untuk tanya lebih lanjut

#SentiasaSemulaJadi
#SentiasaBerkesan
#SentiasaSelamat




No comments:

Post a Comment