Slider

Wednesday 1 October 2014

SID - Shaklee Independent Distributor

Assalamualaikum & selamat tengah hari....

Ye sekarang nie saya secara sah nyer menjadi Shaklee Independent Distributor (SID) dan juga pengguna tetap product dari shaklee. Sebelum menjadi SID yang saya hanya menggunakan product shaklee, tidak terlintas langsung untuk menjadi SID. Saya mengambil set  supplement untuk kurus with my old school friend "milla".

Kemudian, saya stop amek shaklee sbb konon2 dah dapat berat yg ideal. Alhamdulillah, allah buka pintu hati saya untuk menjadi ahli shaklee dgn dorongan sepupu saya sendiri 'siti rahayu mohamad'. Saya tidak fikir panjang, disebabkan saya sendiri yakin dengan product2 shaklee, sebab saya sendiri menggunakannya & tahu akan kesan2 nyer jika kita konsisten dengan cara pengambilan.

Sekarang bukan sahaja saya yang mengambil supplement dari shaklee, keluarga saya juga turut mengambilnya termasuk simanja kesayangan saya. Siapa yang mahu lihat ahli keluarga nyer tidak sihat. Jika sihat/cantik diluar, tapi didalam tak sihat? 

Gambar ihsan dari google

Anda risau dengan harga? Bagi saya nilai kesihatan sesorang tidak dapat dinilaikan dengan wang ringgit. Tidak salah kita berbelanja lebih untuk kesihatan diri kita & keluarga kita. In Shaa Allah product shaklee dapat membantu. Kita berusaha untuk mencari penyelesaian nyer, tapi semua nyer dah tertulis, so kita kena terima qada & qadar. 

Bagi saya harga untuk setiap supplement adalah amat berbaloi, ini kerana :-

Klik pada pic utk view besar. Gambar ihsan dari google

Jika anda juga ingin nampak cantik, langsing, bertenaga dalam & luar, apa tunggu lagi hubungi saya:-

Shazana Binti Rosli
014-9279481
ID : 1160414
fb : Beauty Inside & Outside - Shaklee Products

No comments:

Post a Comment