Slider

Friday 24 October 2014

Salam Maal Hijrah

Assalamualaikum & Selamat Petang,

Alhamdulillah masih diberi lagi peluang untuk bernafas diatas bumi mu Ya Allah. Syukur alhamdulillah masih bersama-sama dengan Muhammad Adam Iman, Keluarga & juga sahabat-sahabat yang disayangi.

Lepas asar jangan lupa yek sahabat-sahabat baca Doa Akhir Tahun. Lepas Maghrib pulak membaca Doa Awal Tahun. Ikut tahun islam umur Aja tahun nie 32thn. Cuma beza setahun jerk...Opis mate Aja kater untung kalau org lahir hujung tahun. Sebab dia pulak sekarang umur 29thn kalau ikut kalendar islam pulak umur dia 31thn, beza 2thn kat situ.Hehehehe, tak kisah la kan beza berapa pun, janji sihat & bahagia disamping orang yang tersayang :)

Kat sini Aja share kan Doa Awal Tahun & Akhir Tahun untuk sahabat-sahabat semua.


Carian dari google

Doa-doakan yang terbaik buat semua, In Shaa Allah. Saya juga ingin mohon maaf pada sahabat-sahabat jika saya ada terguris hati dan perasaan anda. 

Tengah hari tadi lunch pe yek semua?

Aja? Nie menu lunch saya untuk hari ini.....


ESP + Milk Shakes  dengan roti ikan bilis

Misi ku kuza...eh silap...misi saya utk capai berat 60kg!! I can do it. Aja juga telah menyahut cabaran Kak Siti Rahayu Mohamad utk turun berat dalam masa 2 minggu :) In Shaa Allah, jika diberi izin Allah, Aja akan dapat turun dalam masa 2 minggu...Doa kan saya yek...Korang nak join sekali tak?
  

-Shazana Binti Rosli-

No comments:

Post a Comment