Slider

Sunday 7 December 2014

Happy Belated Bithday To Me

Assalamualaikum...

Jumaat yang lepas 05 December 2014 genap umur cik puan shazana binti rosli 31 tahun.

Syukur Alhamdulillah tidak terhingga kerana masih berpeluang untuk bernafas dimuka bumi mu ya allah. Terima kasih pada mak & ayah yang melahirkan along, & masih menjaga along sehingga ke hari ini dengan muhammad adam iman sekali. Ye la, saya dah masuk 5 tahun menjadi ibu tunggal. So saya masih dibawah jagaan mak & ayah saya lagi.

Hari jumaat lepas, anak bujang saya, belikan kek cokelat. Thanks iman. 



Adik kata tulisan tu iman prepare dulu kat umah. Selalat pun selalat la iman, Janji ibu faham. Sayang iman, terharu ibu dibuat nyer. Kejap jerk masa berlalu, rasa baru semalam ibu lahirkan awak. Sekarang ank ibu dah besar. U always be my baby boo Muhammad Adam Iman.

Thanks jugak pada adik kita, ecah, sebab blanje k.long makan pizza. Then esok nyer pulak 06 December 2014 birthday opis mate pulak. Besday dak kepeng, aizratul ain.

So ada orang wat surprise le konon beli kek untuk kami


Thanks mek zira & netty mok mok


2 mak budak gila sambut besday!!

Kek tiramisu lagi tu...Memang sedap giler! Tinggal suku jerk kek tu. Tak lama lepas tu dak arip staff pangsapuri anggun bawa jugak kek untuk kami...Thanks arip! 



Thanks pada yang wish, pada yang bagi hadiah. Mekasih sangat...sangat...sangat

Semoga panjang umur, murah rezeki & dapat lalui hari-hari dengan orang2 yang tersayang. Semoga  segala urusan saya dan dia dipermudahkan, berjalan dengan lancar & diredhai oleh Allah s.w.t.  Aamiin.....

No comments:

Post a Comment