Slider

Tuesday 9 December 2014

Rahsia Awet Muda

Assalamualaikum,

Rahsia Awet Muda? Kena sentiasa senyum, like me! Senyumkan satu amalan yang mulia. Hihihihi betulkan apa yang saya cakap. Tetapi, takkan le kita nak senyum 24hrs? Mahu orang kata kita gila.

Rahsia sebenar-benar nyer awet muda? Sudah tentu supplement daripada Shaklee, iaitu Sustained Release Vita-C

Apa itu sustained release? Ia bermaksud proses di mana diformulasikan khas agar ia dapat dilepaskan secra perlahan-lahan mengikut paten istimewa yang menjamin penyerapan vitamin di antara 3 hingga ke 6 jam. Atau dalam erti kata lain ia akan dilepaskan perlahan-lahan ke dalam aliran darah tubuh badan kita mengikut masa yang tertentu. Bersifat larut di dalam air maka, sesiapa yang consume vita c dinasihatkan minum air secukupnya sekurang-kurangnya 2 hingga 3 liter sehari.
Badan kita kehilangan Vitamin C dalam setiap kegiatan harian yang kita lakukan. Vitamin C dapat membantu anda dalam penambahan berterusan didalam tubuh badan anda. Vitamin C mempunyai kebaikan untuk Badan, Kulit dan Rambut.


Kebaikan Vitamin C untuk Badan
  • Imunisasi / Daya Tahan Badan : Melindungi dari jangkitan penyakit dan memelihara kesihatan tulang & gigi. Dapat membina kologen didalam tubuh badan. Membantu cepat baik luka, melindungi kulit dari dirosakkan oleh radikal bebas & gelombang ultra ungu.
  • Anti-Oksida : Berkesan dalam melindungi badan dari radikal bebas yang memberikan kesan tekanan oksidatif atau "sel karat". Ia boleh menyebabkan kesan kesihatan yang tidak baik seperti atherosclerosis yang boleh menyebabkan sakit jantung & strok.
  • Merendahkan Tekanan Darah Tinggi.
  • Memastikan Saluran Darah Mengembang Dengan Baik.
  • Membantu Mengurangkan Kadar Plumbum dalam Darah Secara Mendadak yang boleh mengakibatkan masalah pembesaran terutama di kalangan kanak-kanak. Dan ia boleh menyebabkan masalah pembelajaran, IQ lemah dan tumbesaran terbantut di kalangan kana-kanak.
  • Untuk Lansing : Membantu untuk kurus dan mengekalkan berat yang ideal. Vitamin C dapat merendahkan paras insulin, disamping menyimpan gula dan menukarkannya kepada lemak, insulin juga digunakan sebagai bahan bakar untuk kurangkan berat badan.
  • Mengatasi Tekanan dengan Mengawal Paras Tekanan, Hormon & Kortisol yang tinggi.
  • Melindungi Sel dari Kemusnahan DNA dan Mutasi seterusnya Mengelak dari barah untuk jangka masa panjang. Meningkatkan fungsi imunisasi badan & mengelakkan sel barah tertentu terbentuk dalam badan.
  • Vitamin C menghalang terkena sakit jantung, mengawal paras gula dan mengurangkan risiko diabetes. Mengelakan terkena serangan asma.
Kebaikan Vitamin C untuk Kulit
  • Melindungi Kulit dari radikal bebas yang tehasil kerana kesan jemur pada cahaya matahari. Anti-Oksida dalam Vitamin C melindungi kulit dari radiasi ultraungu. Mengurangkan kesan Sun Burn yang boleh menyebabkan barah kulit.
  • Menghasilkan kolagen : Kolagen berfungsi melebabkan kulit dari dalam dan mengurangkan kedutan dan tanda penuaan.
  • Mengagantikan tisu yang rosak sekaligus menyembuhkan luka dengan lebih cepat. Meningkatkan keanjalan kulit dan mempercepatkan tisu terbentuk bagi penyembuhan yang cepat.
  • Melindungi DNA dari tindakbalas fotokimia yang boleh menyebabkan tumor, perubahan warna kulit & beberapa jenis barah kulit. Vitamin C juga mencerahkan kulit dari masalah jeragat & tompok-tompok penuaan, membantu kelihatan lebih muda & kulit lebih lembut!
Kebaikan Vitamin C untuk Rambut
  • Kekurangan Vitamin C didalam badan boleh menyebabkan rambut kering & bercabang. Radikal bebas boleh merosakkan rambut dengan menyebabkan ia nipis dan rapuh. Pengambilan jumlah Vitamin C yang banyak akan membantu rambut menjadi sihat, kuat & lebat.
  • Membantu melawan bakteria atas kulit kepala.
  • Vitamin C penting untuk mengurangkan rambut gugur.
  • Vitamin C membantu meningkatkan aliran darah dan menguatkan kapilari bagi menghasilakn rambut yang kuat & lebat.
  • Jumlah Vitamin C yang mengcukupi didalam tubuh badan boleh mengelakkan alopecia & masalah botak bagi lelaki.

Testimoni dari pengguna Sustained Release Vita-C







Jeles tak tengok kulit mereka cerah & gebu. Jeleskan...kan...Ana setiap pagi after breakfast memang tidak akan miss untuk mengambil Sustained Release Vita-C

Lupa pulak ana nak sharekan dekat snie, uolls bukan saje boleh mendapat kahsiat Sustained Release Vita-C daripada pemakanan sahaja TETAPI uolls jugak boleh jadikan sebagai masker!! Hebat bukan...tidak rugi rasa nyer dengan membeli produk daripada Shaklee nie, 2 in 1 lagi tu...




Ada 1 lagi Rahsia ana nak bagitahu uolls semua....Sekarang Shaklee buat promotion untuk Sustained Release Vita-C BUY 6 FREE 1 uolls!!! Dan yang lagi best dapat keahlian percuma. Kalau beli 2 can get 5% diskaun lagi tu. Siapa yang nak nampak Cantik? Cerah? dan Gebu? Hubungi ana dengan segera.

Shazana Binti Rosli
014-9279481

Boleh call/whatsapp/sms


Dapatkan Vitamin C Shaklee Anda Hari Ini....

No comments:

Post a Comment